علياء بسيوني ترد بحسم على أنباء عودتها للفنان احمد سعد…ماذا قالت!

بواسطه هند جمال الثلاثاء , 10 أكتوبر 2023 ,12:12 م

علياء بسيوني ترد بحسم على أنباء عودتها للفنان احمد سعد…ماذا قالت!


بعد نشر الفنان أحمد سعد كواليس أغنيته الجديدة "بعتذرلك"، انتشرت شائعات حول عودته إلى طليقته، مصممة الأزياء علياء بسيوني، مع تكهنات بأن الأغنية موجهة إليها.
وفي ردها الأول على تلك الشائعات، نفت علياء بسيوني بشكل قاطع أن تكون لديها نية في العودة إلى طليقها أحمد سعد، مؤكدة بقولها: "مفيش رجوع حصل بينا وكل اللي بيتقال شائعات".

اما فيما يخص أغنية "بعتذرلك" التي سيطرحها أحمد سعد قريبًا، والتكهنات التي تشير إلى أن هذه الأغنية تستهدفها، صرحت علياء قائلة: "أغنية بعتذرلك لأحمد سعد ملهاش علاقة بيا وممكن تكون دعاية".

يذكر ان الانفصال بشكل بين احمد سعد وعلياء بسيوني قد تم بشكل رسمي من خلال تصريح نشرته علياء على حسابها الشخصي في موقع "إنستغرام" جاء فيه:

"الحمد لله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته... حابة أشكر أحمد جداً على أصله غير الطيب ومعدنه السيئ وحابة أقوله شكراً على قرارك اللحظي غير الموفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة، اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تماماً وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي".

وأضافت: "وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابه إنه ينتهي... شكراً على توقيتك الجميل وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام وأنت مش عارف حاجة عشان مشغول في الساحل وخروجات وبعدها شغلك".

واختتمت علياء بسيوني منشورها بالقول: "أكبر شكر على المقلب اللي أنا أخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمة إن ليها قيمة ببني وبضحّي وبتنازل عشانها وأنت طلعتها ولا تسوى وربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت".

 

موضوعات متعلقة:

تعليق مثير للجدل من الاعلامية بسمة وهبة على عقد قران الفنان أحمد سعد

تغير واضح في شكل الفنان أحمد سعد والجمهور يسأل وشك بقي عامل كده ليه

بالصور أحمد سعد يحتفل بعيد ميلاده مع خطيبته علياء البسيوني

أحمد سعد في الجيم مع خطيبته بصور جديدة


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك