ريهام سعيد تهاجم حسن شاكوش وترد "أنا عارفة إنه في واحدة زقته"....ما الحكاية؟

بواسطه هند جمال السبت , 29 مايو 2021 ,3:37 م

ريهام سعيد تهاجم حسن شاكوش وترد أنا عارفة إنه في واحدة زقته ما الحكاية


هاجمت الاعلامية ريهام سعيد مطرب المهرجانات حسن شاكوش بعد تصريحات الاخير عن الأزمة التي حدثت بينهم بسبب مطالبة الاعلامية له بإحياء حفل تخرج أبنائها في الساحل الشمالي وما ترتب على الأمر من مشاكل.
وعلى إثر ذلك خرجت ريهام سعيد في بث مباشر على حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" لكي توضح الموضوع مرة أخرى بكل تفاصيله جاء فيه: أنها تحدثت مع حسن شاكوش عبر خاصية الواتس آب ليحيي حفل تخرج ابنائها بالساحل الشمالي، ولكنها فوجئت بطلبه 30 الف جنيه، ولكنها اكتشفت بعد لك انها كانت تتحدث إلى مدير أعماله.

وتابعت "هم 5 دقائق بس يغني بلاي باك ويدوب يحرك شفايفه ويمشي مش مستاهلة 30 ألف جنيه".

"مدير أعماله قال مينفعش يغني بلاي باك عشان نقابة الموسيقيين، وحسن شاكوش جه لحد باب القرية السياحية في الساحل ورفض يدخل وكسر بخاطر ولادي اللي بيحبوه وطلبوا يشوفوه".

وأضحت: "أنا عارفة إنه في واحدة زقته، فنصيحة مني يا شاكوش ماتخليش حد يزقك على حد، عشان الدنيا دوارة وممكن تلف ويتعمل معك كده، وشايفاك كواحد غلبان وتم استعمالك غلط".

"ماتطلعش تتكلم على أعراض ناس، عيب فيه أصول اطلع قول كذابة مابحبهاش، ما تطلعش تقول أنا شفت حاجات، ما ينفعش أجيب سيرتها أو أتكلم عنها، الحاجات إللي شفتها دي أكتر من الحاجات إللي بتشوفها في الأماكن إللي بتغني فيها".

وأضافت: "عيب أطلع أتكلم في أعراض حد، غلطت في أهلي وشرفي، وعيالي إللي بتقول شفت حاجات مش عارفة إيه، أنت ما تحلمش تسلّم على عيالي، لأنهم ناس محترمة جدًا".

واختتمت: "عيب الشهرة تغيّرك، شغلتك زي الدكتور لما تدخل حفلة خاصة أو فرح ما تطلعش تقول شفت إيه، وأنت غنيت للخمرة، والحشيش، وأماكن أنت عارف اسمها، وطالع تتكلم على عيالي إللي تعبت فيهم".

يذكر أن الإعلامية ريهام سعيد أعلنت خلال استضافتها في برنامج "شيخ الحارة والجريئة"، عن تنازلها عن البلاغ الذي كانت قد تقدمت به ضد الفنانة ريم البارودي، بعد إهانتها لها، وذلك بعد توسط مقدمة البرنامج المخرجة إيناس الدغيدي، حتى لا تتعرض ريم للسجن.

 

موضوعات متعلقة:

هاني شاكر في أول تصريح بعد توقيف حسن شاكوش بيترقص ولا عامل حساب لأي قرار!

من هو المذيع الذي هاجمته ريهام سعيد ببالقلم على وشه؟!

حقائق تكشفها ريهام سعيد لأول مرة حول عمرها الحقيقي وعدد العمليات التي اجرتها بأنفها بشيخ الحارة والجريئة

مشادة بين نزار الفارس والاعلامية ريهام سعيد بسبب رانيا يوسف



قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك