شاهد بالفيديو والدة المطرب عمر كمال المنتقبة ورأيها الغريب في غناء نجلها!

بواسطه هند جمال الخميس , 17 ديسمبر 2020 ,10:17 ص

شاهد بالفيديو والدة المطرب عمر كمال المنتقبة ورأيها الغريب في غناء نجل


أجرت جريدة الوطن حوارا مع والدة المطرب عمر كمال، وتحدثت في اللقاء حول حبها الشديد له وأنه دائم السؤال عليها والزيارة لها ومما جاء على لسانها بخصوص رأيها في غناء نجلها قالت "مش بسمع غنى ابني وحزعل لو اتجوز فنانة و مافيش أي أنسان، يتمنى يموت وهو بيغني".

 يذكر أن الفنان عمر كمال قد تعرض لهجوم من قبل مغني المهرجانات حمو بيكا، ما جعله يخرج عن صمته ليوضح ويكشف الكثير من الأسرار أمام الجمهور، وذلك من خلال بث مباشر على حسابه على موقع "فيس بوك" قائلًا: "أنا تحملت كثير جداً إهانات بعض الناس، لكن أنا ممكن أطلع أقولك يا أبو كرش لكن كل دي إهانات أنا ماليش فيها".

وتابع: "أنا أول أغنية أتربح من خلالها كانت من خلال أغنية انتي معلمة وكل الأغاني اللي قبل كده كنت بديها لحمو بيكا عشان يرفعها من خلال قناته ويكسب منها بما فيها أغاني كانت من إنتاجي أنا. والله مكنتش باخد فلوسهم لأني بكسب من زمان وسيبتك تاكل عيش".

وأضاف عمر: "الشخص اللي بيتكلم عليا ده أول ما بينزل من إسكندرية بيجي على شقتي وواكلين عيش وملح مع بعض. اللي حصل إن وأنا قاعد عند الحلاق بتاعي ومعايا حمو فوجئت إنه جايب شخص بتاع فساتين وعايزنا نعمله إعلان من غير ما ياخد إذني. وأنا اتحرجت أرفض قدام الراجل، بس أنا مش عايز اعمل مهرجان لفستان فرح، أنا عايز اعمل فن كويس زي بنت الجيران وعود البطل وكل مهرجاناتي. وحتى بعد الاتفاق مدفعش ليا عربون ولا سألني تاخد كام على عكس ما بعمل معاه في أي فرح حد بيطلبه فيه. عيب تقول عليا إني صحبة مزيفة، أنا عمري ما كسبت من وراك، أنا سيبتلك 12 تراك كلت من وراهم الشهد. حتى العربية بتاعتك أنا اتصدرت أنا ومدير أعمالي عند المعرض عشان يقسطهالك وضمنتك في مليون و800 ألف جنيه، ولو كنت لوحدك مكنش حد هيديك عربية".

موضوعات متعلقة:

عمر كمال يفعل ذلك التصرف ليكون سببا في دخوله الجنة ما الحكاية؟

عمر كمال يوضح سبب عدم رغبته في الزواج أمر غريب!

عمر كمال يفتح النار على سعد الصغير ويرد على انتقاداته تاريخك كله ميجيش مشاهدات أغنية واحدة بتاعتنا

عمر كمال يظهر مع والدته لأول مرة ومفاجأة لم يتوقعها الجمهور!


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك