كاملة أبو ذكري تتراجع عن هجوم أبطال بـ100 وش: كنت قاسية جدا

بواسطه روضة إبراهيم الأربعاء , 4 نوفمبر 2020 ,11:41 ص

كاملة أبو ذكري تتراجع عن هجوم أبطال بـ100 وش


بعد هجوم كاملة أبو ذكري، مخرجة مسلسل "بـ100 وش"، لأبطال العمل، بسبب ما أسمته بغرور بعض الممثلين المبتدئين الذين شاركوا في العمل، وانتقادهم بقسوة شديدة عبر منشور لها على حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، تراجعت عن هذا الهجوم.

فقد نشرت كاملة أبو ذكري منشورًا آخر، توضح فيه سبب هجومها على أبطال "بـ100 وش"، قائلة: "أحب اعترف إني انفعلت وكنت قاسية جدًا في كلامي، ولو صدر تصرفات من شخص أو اتنين خلتني أحس بالغضب ده، ده ممكن يكون نابع من قلة الخبرة مع التعامل مع جمهورعريض، ومع النجاح الكبير وارد إن أي حد يتعرض للهزة دي".

وتابعت: "ولو كنت قاسية ده نابع من حبي ليهم وخوفي عليهم، علشان أنا شوفت حجم موهبتهم لما اشتغلت معاهم".

وأضافت كاملة أبو ذكري: "أتمنى إن الشخصين اللي كنت بعنيهم يفهموا كلامي، ويعرفوا إني مستخسرة موهبتهم، وأنا متأكدة إنهم هيفهموني لأنهم الاتنين دول تحديدًا عارفين أنا أد إيه بحبهم وبقدرهم".

كاملة أبو ذكري تتراجع عن هجوم أبطال بـ100 وش

وكانت المخرجة كاملة أبو ذكرى قد انتقدت عددًا من الممثلين المبتدئين في مسلسلها بـ 100 وش، بسبب الغرور الذي أصابهم بعد نجاح المسلسل، وذلك عبر حسابها الشخصي على موقع "فيس بوك"، قائلة: "عرفت وسمعت وتأكدت أن بعض الممثلين المبتدئين من مسلسل بـ 100 وش بعد النجاح الفظيع المريع لمسلسل بـ 100 وش شافوا نفسهم والغرور سيطر على تصرفاتهم عايزه أقولكم خساره الغرور مقبرة الفنان زى ما قلنا يوسف شاهين ده أنتم لسه الناس ما تعرفش أساميكم  الحقيقية وبتشاور عليكم باسم الشخصية اللى قدمتوها".

وتابعت: "الغرور ممكن يقتلكم وغرور ليه، أنتم مين أصلا كلنا مين أصلا.. دكتور مجدي يعقوب متواضع ولما تتكلم معاه بيحط راسه في الأرض، مجدي يعقوب بجلالة قدره وربنا يهدي".

 

موضوعات متعلقة:

التعليق الأول لشريف دسوقي على أخبار دخوله مصحة نفسية ماذا قال؟

نجم مسلسل بـ100 وش يواجه أمر ضبط وإحضار بسبب رفضه دفع 250 ألف جنيه!


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك