تامر أمين يهاجم دينا الشربيني والسبب عمرو دياب.. ماذا حدث؟!

بواسطه هند جمال الخميس , 21 يناير 2021 ,9:58 ص

تامر أمين يهاجم دينا الشربيني والسبب عمرو دياب.. ماذا حدث؟!


شن الاعلامي تامر أمين هجومًا حادًا على الفنانة دينا الشربيني، من خلال برنامجه "أخر النهار"، بسبب التصريحات التي كانت قد أدلت بها عن الزواج، كما قدم لها نصيحة بكيفية التعامل فيما يخص زواجها عقب الانفصال.

حيث قال تامر ردًا على دينا: "المعروف أن دينا الشربيني انفصلت بشكل مؤكد عن عمرو دياب، وحاول أطراف كثيرة التدخل للإصلاح دون فائدة، لكنها عملت تصريحات معجبتنيش لما قرتها، لأن ميصحش تتعمل من زوجة ضد زوجها اللي سابته، بشكل عام أي زوجة، مش دينا تحديدًا، خلاص سبتوا بعض شكرًا، لما نيجي نتكلم على بعض، مفيش داعي".

وأضاف تامر: "نلاحظ أن عمرو دياب صموت، يحب الصمت زيادة عن اللزوم، وكثير الصمت ومبيحبش الكلام، بيحب الفعل، عشان كده هو واحد من أعلى وأنجح المطربين، سمعتوه قال حاجة عليها حلو أو وحش لأنه بيحترم نفسه وخصوصياته، لأن ربنا منحه نعمة الذكاء".

وتابع: "دينا قالت الراجل بيبين أحلى ما فيه، وأول ما بيحصل الارتباط تبان الصفات الحلوة والوحشة اللي فيه، مبحبش أدخل جوه أسرار البيوت كل واحد حر فيما يفعل، لكن لما ينفصلوا ينفصلوا برقي وهدوء، وبقولك يا دينا ميصحش ومتتكلميش عن الفترة اللي قضيتها مع عمرو، التصريحات مرتبطة بنجم كبير كلنا بنحبه، وله تقديره، وعمرو دياب مبيغلطش في حد في تصريحاته".

وأردف تامر: "دايما عمرو دياب يلتزم الصمت، حتى لو انتقده بعض الناس، فيه ناس حاولت مثلا تتطاول على عمرو عشان توصل له وهو التزم الصمت، هي دي سكة عمرو اللي مخلياه في حتة تانية في المزيكا وفي الاحترام كمان، همسة في أذن دينا، إذا كنتي انفصلتي عن عمرو انفصلي في هدوء، ولا تجيبي سيرته في حلو أو وحش، ولو ممكن تقول أنا بتكلم على الزواج بشكل عام مش على عمرو تحديدًا، بس اللقاء ده بعد أيام من الانفصال اللي سمعنا عنها".

واختتم :"دينا لازم تاخد بالها إن جزء كبير من شهرتها بسبب عمرو دياب، وهي كسبت كتير من وراه".

موضوعات متعلقة:

دينا الشربيني تعترف أخاف من هذا الأمر ولكني أحمد الله دائمًا على كل شيء!

مؤامرة شيرين رضا ودينا الشربيني تجعل عمرو دياب تريند على مواقع البحث

أنباء عن محاولات للصلح بين عمرو دياب ودينا الشربيني والنتيجة!

شاهد بالصور كعكة عيد ميلاد دينا الشربيني التي تحوي رسالة خفية لعمرو دياب ما الحكاية؟


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك