شقيق ياسمين عبدالعزيز يهاجم العوضي: هل مثلًا تعديت حدود الأصول على ممثلة أخت زميل ليّ؟

بواسطه هند جمال الجمعة , 8 مايو 2020 ,1:55 م

شقيق ياسمين عبدالعزيز يهاجم العوضي: هل مثلًا تعديت حدود الأصول على ممث


وتابع: "هل حضراتكم شوفتوا مني حاجة وحشة؟، هل عمري دخلت لشخص بواسطة أو باسم، هل عمري اتأخرت في مرة عن شغلي، هل عمري ضايقت زميل أو زميلة؟، هل تعديت حدود آداب المهنة؟، هل انا ممثل مش كويس؟، وأخيرا هل مثلاً تعديت حدود الأصول على ممثلة أخت زميل ليا؟".

وأضاف: "أظن حضراتكم عارفين الإجابة كويس لأن أنا عمري ما صدر مني شكوى، وأنتم نفسكم طلعتوا عليا الجدع ابن البلد.. طيب انا مبشتغلش ليه دراما بقالي سنتين؟، وليه الأساتذة المنتجين لموسم رمضان متجاهليني تماماً؟، وهل يا ترى ده له علاقة بالمشاكل الشخصية.. ولو له علاقة أحب أفهم ليه؟!، وهل لو كنت وافقت على طلاق ووافقت على جواز تاني كان زماني بشتغل؟".

وواصل: "أنا أظن أني معنديش مشاكل غير اللي باينة للناس كلها، وعلاقتي بالاستاذ المحترم/ تامر مرسي كويسة من سنين طويلة كثيرة وكان أول المحترمين اللي وقف جنبي من أكتر من ١٣ سنة في دور طويل في مسلسل برة الدنيا للنجم شريف منير على الرغم إن عدد أعمالي في الشركة الأم الحاضنة للدراما المصريه "سينرجي" لا يتعدى ٣ أعمال".

وتابع: "أما علاقتي بالأساتذة المخرجين الحمد لله كلهم صحابي وناس محترمة مفيش بيني وبينهم غير كل خير، وبالفعل أخدت كلمة من أكتر من مخرج السنادي على المشاركة في أعمال ٢٠٢٠ وللأسف لم يحدث شيء".

واختتم: "وماظنش إن عندي مشاكل أمنية مثلا أو مطلوب للعدالة.. يا ناس أنا ليا جمهور وكبير الحمد لله وعدد الجوايز ١٧ جايزة من محافظات مصر كلها.. ياريت حد يرد عليا بعد إذن حضراتكم، وياريت لو في حاجة انا جاهز أحلها لأن كده ميرضيش ربنا وقف الحال ده، وشكرا".

كان وائل قد دخل منذ فترة ليست بالقصيرة في خلاف كبير مع الفنان أحمد العوضي، بعد ارتباطه عاطفيًا مع شقيقته النجمة ياسمين عبد العزيز، ثم زواجهما رسميًا، ما دفعه للهجوم الشديد عليه، ووصل الأمر في وقت ما إلى التراشق بالكلمات بينهما.

موضوعات متعلقة:

شقيق ياسمين عبد العزيز يكشف تفاصيل جديدة عن علاقتها بأحمد العوضي ازاي عايشين مع بعض في بيت واحد!

شقيق ياسمين عبد العزيز يبعث برسالة جديدة غير مباشرة لها

شقيق ياسمين عبد العزيز يواصل استفزازها ماذا فعل مع ريهام حجاج؟

شقيق ياسمين عبد العزيز يواصل استفزازها ويعلق على انفصال أنغام ماذا قال؟


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك