هجوم ريهام سعيد على سما المصري.. طب بالنسبة لمدام سما؟

بواسطه هند جمال الخميس , 23 إبريل 2020 ,9:32 ص

هجوم ريهام سعيد على سما المصري.. طب بالنسبة لمدام سما؟


نشرت الإعلامية ريهام سعيد على حسابها الشخصي على موقع "انستجرام" منشورا هاجمت فيه الفنانة سما المصري بعد الهجوم الكبير على حنين حسام الشهيرة بـ فتاة "تيك توك" قائلة: "طبعا أنا ضد ظاهرة العيال اللي تطلع تعمل لايف زي حنين بس هي عندها 18 سنة واتقبض عليها.. طب بالنسبة لمدام سما؟؟؟ بتنشر إيه؟ وليه متسابة كده؟".

يذكر ان الإعلامية ريهام سعيد هاجمت ما يحدث ضدها من هجوم ممنهج، موضحة أنه في يوم واحد فقط تم نشر أكثر من 50 خبر ضدها.

وكتبت معلقة على ذلك المر: "أشوفكوا على خير ورمضان كريم وكل سنة وإنتوا طيبين، ربنا يرفع هذا البلاء يا رب. يا رب الضماير تصحي والظلم يزول وينتصر الحق والصح عشان الآية انقلبت في كل حاجة".

وأضافت: "سيأتِي على الناسِ سنواتٌ خدّاعاتٌ، يُصدَّقُ فيها الكاذِبُ، ويُكذَّبُ فيها الصادِقُ، ويُؤتَمَنُ فيها الخائِنُ، ويخوَّنُ الأمينُ، وينطِقُ فيها الرُّويْبِضَةُ. قِيلَ: وما الرُّويْبِضةُ؟ قال: الرجُلُ التّافِهُ يتَكلَّمُ في أمرِ العامةِ".

وتابعت: "التربص الغير مبرر لي ولتصريحاتي وتحويرها بيأكد لي إن في حاجة مش طبيعية ومالهاش دعوة بأنا بغلط ولا لا، إمبارح ٤٧ خبر في ساعتين كلهم ضدي وبيعملوا علي تشويهي، هل ده طبيعي؟، أنا منهزمتش ولا اتكسرت أنا قررت ألجأ فقط لله سبحانه وتعالى مش هامشي أفهم كل واحد إني مقلتش ومعملتش وإن دي حملات ضدي، كنت مصممة أخدم الناس ويبقي وجودي في الدنيا ليه فايدة بس خلاص تعبت وأفضل كتير وأبرك أخلي بالي من نفسي اللي ياما أنا بهدلتها معايا عشان متمسكة إني أقول الحق، توبوا إلى الله مفيش وقت".

موضوعات متعلقة:

ريهام سعيد تحرج فنانة بسبب وزنها لو خست مش هتلاقي تشتغل

أول تعليق لريهام سعيد بعد برائتها من قضية إهانة مرضى السمنة


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك