تغريدات شيرين عبدالوهاب تثير ضجة...شاهد ماذا قالت!

بواسطه هند جمال السبت , 11 إبريل 2020 ,2:41 م

تغريدات شيرين عبدالوهاب تثير ضجة...شاهد ماذا قالت!


اشعلت تصريحات الفنانة شيرين عبد الوهاب، موقع التواصل الاجتماعي "تويتر"، بعد عدة تغريدات تحدثت فيها عن التغيرات التي احدثتها فترة الحجر الصحي عليها وعلى عائلتها، بسبب تفشي فيروس كورونا.

وغردت قائلة: "أنا بشكر الظروف اللي إحنا فيها، بالرغم من قسوتها عشان نقعد في البيت ونقرب من أهالينا ونشوف ولادنا. أنا مابحبش أتكلم عن صلاتي عشان دي حاجة بيني وبين ربنا بس أنا حاسة إن الناس اتغيرت، الحاجة الحلوة اللي فيهم ابتدت تطلع وأولهم أنا".

وأضافت في التغريدة الثانية: "ساعات لما كنت بصلي كنت بحس إني بعمل الواجب أو أسرح في الصلاة أنا هعمل غداء إيه النهاردة، بس الواحد لما بيقف قدام ربنا ويركز في الكلام اللي بنقوله زي ما بنقول في الفاتحة "الرحمن الرحيم" هو فعلاً رحمن وحنين وأحلى حاجة في الدنيا".

وفي التغريدة الثالثة: "زمان كنت بقول الآيات وأنا مش بركز فيها دلوقتي، وأنا بركز في الآيات لآخرها بحس إن ربنا بيشفيني وبيداوي كل حاجة حاسة بيها، أنا بقول ده ومش خايفة من التعليقات اللي هتيجي".

واختتمت بالرابعة وقالت: "أنا نفسي كله يحس الإحساس اللي كنت حاساه وأنا بصلي صلاة المغرب والسُّنة، متعة تانية أحلى من أي سفرية أو أي سهرة. ربنا يثبتنا ويعدينا من اللي إحنا فيه ويارب ما نتغيرش ونفتكر اللي إحنا فيه دلوقتي ده".

ومن الجدير بالذكر أن الفنانة شيرين عبد الوهاب كانت قد  أغنيتها الجديدة "مش قد الهوى"، كلمات محمد الغنيمي وألحان محمد رحيم وتوزيع أحمد إبراهيم، وقد نالت الاغنية إعجاب الجمهور، فقد وصل عدد مشاهدات الاغنية مليون مشاهدة في ٣ أيام فقط على موقع يوتيوب. 

موضوعات متعلقة:

شقيق شيرين عبد الوهاب يكشف من وراء شائعات خلافها مع حسام حبيب

شيرين عبد الوهاب توضح بشكل قاطع حقيقة حملها من حسام حبيب ماذا قالت؟

شيرين عبد الوهاب تكشف سر زيادة وزنها المفاجئ

ظهور بنات شيرين عبد الوهاب لأول مرة في سن المراهقة


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك