نضال الأحمدية تبرئ تامر حسني من اتهامات الخيانة وتوجه الاتهامات لـ بسمة بوسيل… ما الحكاية!

بواسطه هند جمال الإثنين , 29 مايو 2023 ,11:02 ص

نضال الأحمدية تبرئ تامر حسني من اتهامات الخيانة وتوجه الاتهامات لـ بسم


انتشر على مواقع التواصل الاجتماعي مقطع فيديو للإعلامية نضال الاحمدية تبرىء فيه الفنان تامر حسني من تهمة الخيانة وتتهم فيه بسمة بوسيل بإستغلال أطفالها قائلة: "كل اللي حصل مالوش علاقة بهالة مديرة أعمال تامر ولا بيارا السكري".

وأضافت: "تامر صديقي وحبيبي، وبسمة طلباتها ما بتخلصش، وأنا كنت بحس بالاضطراب في العلاقة ومدى إحراج زوجته له، حتى تامر كان بيضطر يعمل بعض الأشياء حتى يداري على أفعالها ويكلم الصحفيين يشيلوا أخبار عنها، وهي كانت بتفرض شروط عليه وهو بيسكت لأنه عنده أولاد، وتامر شخص بيحب الستر والعائلة خاصة لأنه عاش طول عمره بعيد عن أبوه وأغلب الوقت مع أمه، ويريد أنه يكون لديه عائلة خالية من أي أخطاء وذنوب ويعيش مع أولاده أحلى حياة وهي كانت بتعمله مشكلات في حياته وبتغار عليه".

وتابعت: "ما قيل عن خيانة تامر واللي قالته بسمة لما كتبت حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا هالة، كل دا كلام مش مظبوط، وبغض النظر عن المعلومات اللي مش ممكن تنعرف غير من تامر، تامر قد إيه عنده شرف؟! تامر ولا ممكن يحكي حتى معي أنا".

واختتمت قائلة: "عيب جدا استخدام بسمة لأطفالها عشان تغيظ طليقها، لو القضاء يفحص الأمر هياخدوا الأطفال منها، لأن الحضانة لها شروطها ومقدساتها، واللعب بالأطفال زي القنبلة الموقوتة تستخدمها الأم".

موضوعات متعلقة

بسمة بوسيل تحذف صورها مع زوجها تامر حسني وتلغي متابعته وتجدد الأقاويل حول انفصالها مرة اخرى

بسمة بوسيل تكشف السبب الحقيقي وراء طلاقها..وما علاقة مديرة أعماله بالأمر!

تامر حسني وبسمة بوسيل في تعاون مشترك لأول مرة.. ماذا يقدمان للجمهور؟

بسمة بوسيل تثير الجدل وتوضح لأول مرة حقيقة خضوعها لعمليات تجميل


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك