بالفيديو ابنة الفنان عمرو محمد على ترد على اتهامه لها... شاهد ماذا قالت!

بواسطه هند جمال الثلاثاء , 24 يناير 2023 ,12:03 م

بالفيديو ابنة الفنان عمرو محمد على ترد على اتهامه لها... شاهد ماذا قال


كشفت شهد ابنة الفنان عمرو محمد علي حقيقة ما صرح به والدها بأحد البرامج التليفزيونية، حيث قامت بنشر فيديو من خلال حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" جاء فيه: "بقى لي كتير ساكتة وقلت لمامتي ما نتكلمش مش لحاجة، علشان حياتنا الخاصة ما حدش يعرف عنها حاجة، ولكن بصراحة زاد أوي".

وأضافت: "أنا اسمي شهد عمرو محمد علي، معظم الناس ما تعرفش مين شهد لأنه بالنسبة لي اسم في البطاقة، ومش هتكلم إنه قال عني جاحدة لأنه في الأول والآخر بابايا وبتمنى له الشفا، وماحدّش يحكم على حد وهو ما يعرفش القصة كاملة، ماحدش عارف هي عملت إيه وإيه حصل بينهم أدى لانفصالهم. محدش يعرف هي عملت إيه عشاني 20 سنة بتصرف عليا لبسي وحضنتي لحد تانية جامعة وعملت عشاني كتير أوي وما استحملش أسمع عنها نص كلمة وماحدش عارف الحكاية".

وتابعت: "حرام أكون طول ما أنا ماشية أشوف في الصفحات الست اللي سابت جوزها... ليه الناس بتحكم على حد من طرف واحد، وعلشان ما أطوّلش عليكم الست دي بطلة عملت كل حاجة في الحياة عشاني عشان أبقى إنسانة متعلمة... وكفاية تحكموا على حد وانتم ما تعرفوش القصة".

واختتمت: "رسالة لوالدي بدعي له بالشفا ده أبويا مهما كان، أما أهلي فأنا آسفة مش مسامحة في كل كلمة باطل اتقالت في حق مامتي".


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك