دينا الشربيني تكشف حقيقة مشاعرها تجاه الهضبة عمر دياب!

بواسطه هند جمال الخميس , 21 إبريل 2022 ,11:16 ص

دينا الشربيني تكشف حقيقة مشاعرها تجاه الهضبة عمر دياب!


حلّت الفنانة دينا الشربيني ضيفةً على برنامج "حبر سرّي" الذي يذاع على قناة "القاهرة والناس" وتقدّمه الإعلامية أسما إبراهيم، وتحدثت خلال الحلقة عن السبب وراء نفي الفنان عمرو دياب أن أغنية "برج الحوت" كانت لها، قائلةً: "أنا مسمتعش القصة دي ويمكن يكون حصل، ومعرفش فعلاً الأغنية ليا ولا لأ، وأنا دينا مقدرش أتكلم نيابة عن حد، وعمرو دياب راجل عظيم بحبّه جداً وبحترمه جداً، وبحاول طول الوقت أبقى أنا".

كما أوضحت أنها لن تغضب حال قيام شخص ارتبطت به بتشغّيل أغنية "برج الحوت"قائلة: "لو مرتبطة بحد وحصل كده مش هزعل، وأنا حالياً محتاجة أركّز في شغلي والحب ملوش خطة".

وعن مواصفات فتى أحلامها، قالت: "أنا مواصفاتي في اللي عايزة ارتبط به يكون بيراعي ربّنا ودمه خفيف وحنيّن على أهله وبحب الراجل اللي مش بيحب النكد".

وعن خلافاتها مع محمد رمضان قالت: "مفيش بيني وبين رمضان أي خناقات وعمري ما باقيس دور مين أكبر من دوري... والمسلسل عبارة عن رحلة".

وأوضحت: "عارفه إنه ممكن بيتقال عليه كده وبيتعامل مع جمهوره بطريقة خاصة، وكل مواقفه معايا جميلة ومشوفتش منه حاجة وحشة".

كما تحدثت خلال الحلقة عن النجم أحمد مكي رائع، قائلة: "الشغل مع أحمد مكي تحفة ومش بفهم في موضوع الإيرادات ومعرفش سبب انخفاض إيرادات فيلم سمير أبو نيل، وبشوف إنها حتة المنتج قوي وأنا رحت عملت الشغل اللي عليا وبميل إلى الأدوار الدرامية".

موضوعات متعلقة:

عمرو دياب يثير الجدل حول عودته لدينا الشربيني بسبب ما قاله في حفله الأخير.. ما الحكاية؟

دينا الشربيني تنسحب من حوار صحفي في افتتاح فيلمها الجديد بسبب عمرو دياب.. ما الحكاية؟

أنباء عن محاولات للصلح بين عمرو دياب ودينا الشربيني.. والنتيجة!

شاهد بالصور كعكة عيد ميلاد دينا الشربيني التي تحوي رسالة خفية لعمرو دياب.. ما الحكاية؟

 


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك