معلومات عن زواج الداعية معز مسعود من بسنت نورالدين و ازاى اتعرفوا على بعض

بواسطه هند جمال السبت , 30 سبتمبر 2017 ,7:38 م



أقيم عقد قران الداعية معز مسعود امس في إحدى فيلات العبور على المرشدة السياحية بسنت نور الدين اللي اشتهرت على «السوشيال ميديا» بالترويج للسياحة المصرية والتعريف بالآثار التاريخية فى مصر.
حضر الحفل خيري رمضان ومعتز الدمرداش، وأمير عيد وهاني عادل.
بداية التعارف لما تداول نشطاء التواصل الاجتماعي على "فيس بوك"، مجموعة من الفيديوهات لبنت اسمها بسنت نور الدين، بتتكلم فيها عن تاريخ مصر بأسلوب بسيط وجذاب.
وكان «معز مسعود» علَّق من خلال حسابه على «تويتر» انه سعيد بمقاطع فيديو بسنت نور الدين و قال: «جميل أن تعيد اكتشاف تاريخ بلدك وجمالها نتيجة جهد يستحق الاحترام.. سعيد بفيديوهات بسنت نور الدين عن مصر». 
 
و قال رواد مواقع التواصل الاجتماعى ان التويتة دى هى اللى وقعت معز فى حب بسنت. 
لكن قصة حب وزواج معز مسعود وبسنت نور الدين قالها الكاتب الصحفي محمد فتحي، صديق معز، في تدوينة له قال فيها: «أول حاجة ممكن تتقال منعًا للقيل والقال إن معز (كان) متجوز.. وأنه انفصل عن زوجته من فترة، بس إحنا آسفين أنه ما بلغش السوشيال ميديا؛ لأنه بيعتبر أن ده أمر خاص لا يجب الخوض فيه».
 
وأضاف: «ثانيها: بسنت اشتغلت مع معز، والكلام ده حصل بعد الانفصال والله، وكنت شاهد عليه شخصيًا، وأن (أكاميديا) الشركة اللي بيشارك في ملكيتها معز مسعود، أنتجت آخر فيديوهات لبسنت.. يعني البنت مش خطافة رجالة».
 
وتابع: «تالتها: إمبارح كان جواز على سنة الله ورسوله، يعني إشهار، فلازم الناس تعرف».

موضوعات متعلقة:
 
 


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك