صديقة ياسمين صبري تظهر صورتها في المدرسة وتكشف شكلها الحقيقي!

بواسطه روضة إبراهيم الأربعاء , 13 مايو 2020 ,11:48 ص

صديقة ياسمين صبري تظهر صورتها في المدرسة وتكشف شكلها الحقيقي


كشفت "جورجيت شرقاوي" إحدى زميلات الفنانة ياسمين صبري السابقات في المدرسة، عن شكلها الحقيقي أيام الطفولة وقبل الشهرة، لتوضح حقيقية إجراءها لعمليات التجميل كما أُشيع.

حيث قامت بنشر صورة لها في المدرسة بملامحها الطبيعية، وذلك عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، وأوضحت عدم إجرائها عمليات تجميل، قائلة: "ياسمين صبري طول عمرها عسولة معانا في المدرسة وهي دي ملامحها الحقيقية هادية وأحلى بدون ميكب وإنسانة بسيطة فعلاً وطول عمرها كويسة مع الكل".

وتابعت: "من أول يوم ما كانت في الدفعة معانا حسيت إنها مش عادية وأنا افتخر بيها وهي تشرف أي حد. وفي أي جوازة أصلاً ليه الناس بتعمل كده في بعض والغريب إنه اللي ضدها بنات زيها ومن نفس جنسها بدل ما يشجعوه. طول عمري أعاني من نفس الكأس ونفسي البنات تبطل طبع الغيرة من بعض مش عيب إنه الواحدة تلاقي واحدة تانية أجمل وأرق وكل واحد جواه جمال داخلي بس اللي يحس بيه وكون أن ربنا خلق الجمال درجات دة ميقللش من الإنسان ".

وأضافت: "دايماً بسأل نفسي ليه معظم المشاكل اللي قدامي معايا برضو بدافع الغيرة وأغلبيتهم ستات مش رجالة. هل الرجل إنسان لا يغير من جنسه مثلاً واسأل نفسي من جوايا في إيه يتغار أصلا مني أو من غيري طالما ربنا ميز كل واحد. طب ليه أنا مبغرش من ستات حتي لو كانت أجمل؟ يكنش أنا مش طبيعية وهو الطبيعي هي الغيرة. كفاية تنمر وغيرة. كل سيدة ربنا خلقها وشايفها جميلة براها وجواها حبو النجاح لغيركم عشان ربنا يكرم الكل على قد حجمه".

صديقة ياسمين صبري تظهر صورتها في المدرسة وتكشف شكلها الحقيقي

كانت ياسمين صبري قد تعرضت تعرضت للهجوم وانتقادات كثيرة بسبب مسلسلها الذي يعرض حاليًا "فرصة تانية"، بسبب بعض المشاهد، مثل مشهد ظهورها بالمكياج وبملامح جميلة في غرفة العمليات بعد تعرضها لحادث سيارة ضخم.

مسلسل "فرصة تانية" بطولة ياسمين صبري، أيتن عامر، وهبة مجدي، أحمد مجدي، إدوارد، محمود البزاوى، هبة عبد الغنى، سارة الشامى، أحمد الشامى، نهال عنبر، عمرالشناوى، محمد جمعة، ومن تأليف مصطفى جمال هاشم، وإخراج مرقس عادل.

وتعتبر هذه التجربة هي البطولة المطلقة الثانية ياسمين صبري، بعد مسلسل "حكايتي" الذي خاضت به سباق رمضان العام الماضى.

 

موضوعات متعلقة:

ياسمين صبري غاضبة من رامز جلال بسبب زوجها أحمد أبو هشيمة ما الحكاية؟

صور لم ترها من قبل للفنانة ياسمين صبري هل تغير شكلها؟

ابنة عمة ياسمين صبري تنشر صورة لوالدتها وتقارنها بصورتها الحالية

مجدي الهواري يصدم الجمهور برأيه في ياسمين صبري وعمرو عبد العزيز يؤيده

أول عزومة لياسمين صبري وأبوهشيمة من عش الزوجية بالفيديو


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك