لأول مرة السبب الحقيقي وراء إنفصال أحمد فلوكس عن هنا شيحة.. بالفيديو

بواسطه هند جمال السبت , 2 مايو 2020 ,11:10 ص

لأول مرة السبب الحقيقي وراء إنفصال أحمد فلوكس عن هنا شيحة


أكد الفنان "أحمد فلوكس" الذي حل ضيفًا على برنامج "شيخ الحارة والجريئة" الذي يعرض على قناة القاهرة والناس وتقدمه المخرجة "ايناس الدغيدي"، أنه كان يتمنى الزواج بامرأة جميلة كانت زميلة له في المدرسة.

حيث قال فلوكس: "أنا بحب أهزر مع الناس على السوشيال ميديا علشان كده قولت الكلام ده على حسابي.. ولكن الرجالة محتاجة فلوس كتير علشان يتجوزوا .. لأن الراجل بيعمل كل حاجة، وأكتر حاجة بتضايقني في الجواز كلمة "بنشتري راجل" لأن الجملة دي لو اتقالتلي هسيبها وهمشي، جملة صعبة جدا".

وأضاف: "أنا مادخلتش الفن عن طريق والدي بالعكس هو كان رافض، أنا دارس إعلام قسم تصوير، وأبويا كان عاوزني أشتغل في البيزنس، وبالفعل أنا دلوقتي فاتح شركة، لأن الفن مابقاش هو اللي تربينا عليه، وأكبر دليل على كلامي أني كنت بروح الجامعة بميكروباص.. يعني تعبت في البداية".

 وعن سر انفصاله عن هنا شيحة رد قائلا: "ماكنتش عاوز أطلق هنا شيحة لأن هنا ست جميلة جداً ومن الناس اللي قابلتهم ومايتعوضوش، كانت بتحبني جداً، وست بمليون راجل، ولكن أنا كراجل صعب جدا، صعيدي أوي حتي لو ماروحتش الصعيد طول عمري، وعصبي جدا، وفي نفس الوقت هنا مايتفرطش فيها بسهولة، بس هي اللي طلبت، وطبيعي اللي هتطلبه هنا هعملهولها لغاية ما أموت، لو انا مكانها وهي مكاني هتقول نفس الكلام".


وتابع: "الحب ما بيتغيرش"، وعند سؤاله عن احتمالية زواجه لمرة أخرى، رد قائلا: "أكيد هتجوز واحدة واتنين وتلاتة، أنا من أنصار مثنى وثلاث ورباع".

موضوعات متعلقة:

والد هنا شيحة يهاجم إلها شاهين ماذا حدث؟!

رسالة مثيرة للجدل من أحمد فلوكس بعد ارتباطه من يقصد بها؟

غزل متبادل أمام الجمهور بين أحمد فلوكس وديالا مكي

التعليق الأول من ديالا مكي بعد انتشار خبر علاقتها بأحمد فلوكس


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك