أحمد فهمي يقطع إجازة شهر العسل ويهين معجبة سخرت من بنات شقيقه كريم

بواسطه روضة إبراهيم الثلاثاء , 17 سبتمبر 2019 ,2:11 م

أحمد فهمي يقطع إجازة شهر العسل ويهين معجبة سخرت من بنات شقيقه كريم


وجه الفنان أحمد فهمي ردًا قاسيًا لإحدى المتابعات عبر أحد مواقع التواصل الاجتماعي، عقب نشرها تعليقًا على صورة نشرها شقيقه الفنان كريم فهمي مع ابنتيه، من حفل زفاف "أحمد"، وسخرت فيها من إخفاء "كريم" لوجه الطفلتين، وهو ما اعتبره البعض قطعًا لإجازته التي يقضي خلالها شهر العسل، رفقة عروسه الجديدة هنا الزاهد.

حيث نشر كريم فهمي، عبر حسابه الشخصي على موقع الصور "إنستجرام"، صورة تجمعه بزوجته وبناته وشقيقه أحمد وزوجته هنا، في حفل زفافهما، وأخفى فيها وجه ابنتيه، وعلق عليها قائلًا: "أهم ناس، مش ناقص غير جميلة وأبويا وأمي".

لتسخر إحدى المتابعات من إخفائه لوجهي الطفلتين، وعلقت على الصورة قائلة: "قلوب إيه اللي حاطيتها على وش العيال، أفهم بس ايه الفكرة، يعنى شعرهم اللي شبه سلك المواعين مش هيتحسد، يا رب سامحني بس مش قادرة اسكت بجد".

كريم فهمي مع أسرته وبناته

ليرد كريم فهمي على تعليقها المُهين لطفلتيه بطريقة مهذبة، قائلًا: "بصي أنا عمرى ما غلط في حد، لكن هتغلطي في بناتي هتسمعي كلام ميطلعش منى، وأنا هحترم أن ليكي أب هيزعل لو غلطت فيكي ويمكن يتدارك غلطته في التربية".

أحمد فهمي يقطع إجازة شهر العسل ويهين معجبة سخرت من بنات كريم فهمي

ليخرج شقيقه الفنان أحمد فهمي عن شعوره، ويرد على هذه المتابعة بطريقة غير لائقة، بها بعض الشتائم والألفاظ، قائلًا: "أنا مش لاقي "…"  اللي شاتمه كاميليا وناعومي، ما هو لما واحدة يوصل بيها النفسنة على أطفال يبقى أكيد ريحتها "…" من رجلي الساعة ٣ الضهر وأنا لابس جزمة من غير شراب وفاقدة الأمل إنها تتجوز وبيني وبينك دا أحسن عشان الأشكال الـ"…" دي مينفعش تتكاثر.

وتابع: "دا المفروض يعقموهم كمان، أنا طول عمري بقول عندكو حق أني بتعصب زيادة لكن المرة دي مش هسمع حد لما "…" زي دي تكلم عن طفلة وتقول شعرها سلك مواعين لا أقولك شعر أية اللي سلك مواعين واللي مش عاجبه كلامي وهيدافع عن "..." دي يعملى أن فولو أحسن".

وأضاف أحمد فهمي: "النفسنة وصلت لأطفال ملهمش ذنب .. طب احنا ماشي بنستحمل وكدا لكن ولادنا ليه أشكال بنت "…"".

وأكمل حديثه موجهًا عتابًا لشقيقه "كريم": "وأنت يا كريم تقولها أبوكي ممكن يزعل، ما يولع ما هو اللي ربى التربية الـ"...." دي، .. متحترمش الناس دي لو سيبناهم هيعملوا كدا مع كل الناس … دول بالجزمة".

أحمد فهمي يقطع إجازة شهر العسل ويهين معجبة سخرت من بنات شقيقه كريم

كان أحمد فهمي قد احتفل بزفافه على الفنانة هنا الزاهد، يوم 11 سبتمبر الجاري، في إحدى الفنادق الكبرى المطلة على نهر النيل، واتسم الحفل بطابع أميرات ديزني.

 

موضوعات متعلقة:

هنا الزاهد تقضي شهر العسل في المستشفى وأحمد فهمي الموضوع بايخ ومفاجئ

أين يقضي أحمد فهمي وهنا الزاهد شهر العسل؟ خطة عالمية للسعادة

صور من حفل زفاف هنا الزاهد وأحمد فهمي كأميرات ديزني

هنا الزاهد بالطرحة البيضاء قبل الفرح بساعات وأول هدايا الزفاف



قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك