ناهد السباعي عن فساتينها العارية: "عندي منطق لما يبقى عريان من فوق ميكونش عريان من تحت"

بواسطه لهلوبة الثلاثاء , 21 مايو 2019 ,2:07 م

ناهد السباعي عن فساتينها العارية عندي منطق لما يبقى عريان من فوق ميكونش عريان من تحت


حلت الفنانة ناهد السباعي، أمس الإثنين، ضيفة على برنامج "شيخ الحارة"، المُذاع عبر فضائية "القاهرة والناس"، مع الإعلامية بسمة وهبة، وردت من خلال البرنامج على اتهامها بتعمدها إرتداء الملابس العارية والخادشة للحياء، وخاصةً في المهرجانات.

وأكدت ناهد السباعي أن هذا الكلام غير صحيح، وأنها تمتلك الكثير من الفساتين المحتشمة، وردت قائلة: "لا أتعمد الظهور بفساتين عارية إطلاقًا، الآن لم يعد العري مميزًا، وكنت فى بيروت بحضر مهرجان وزعلت من الصحفيين والمصورين والبنات اللي كانوا واقفين يصوروا ومحدش لفت نظري لوجود قطع في فستاني، والفنانة سمر مرسي الوحيدة اللي لفتت انتباهي بالأمر".

وأكملت حديثها بخصوص واقعة الفستان العاري التي كشفت أنه "تمزق"، قائلة: "أكيد مش عاوزة أبين شرابي، والفستان اتقطع قبل ما أنزل ومحضرتش أي حاجة تانية وماما مسكت الفستان "بدبوس" واتفتح، وكان غصب عني وبتحصل".

وتابعت "السباعي" حديثها، قائلة: "عندي منطق دايمًا وهو إن لما يبقى الفستان عريان من فوق ميكونش كمان عريان من تحت والعكس، لأن هي مسألة نسبية، وعمر العري ما كان شياكة، ولا يميز صاحبه".

وأوضحت أنها تحب لفت الأنظار بفستان غريب وليس عاري، قائلة: "أنا لبست في مرة فستان مصنوع من قماش التنجنيد وساعاتها إتريق عليا باسم يوسف وكل رواد السوشيال ميديا، وأحب في يوم ما يكون عندي مهرجان في بلد مش معروفة فيها ألبس فستان غريب عشان ألفت الانتباه".

والجدير بالذكر، أن الفنانة ناهد السباعي دائمًا ما تظهر في المهرجانات المصرية والخارجية بفساتين مُلفتة للنظر، ومثيرة بعض الشئ.

 

موضوعات متعلقة:

ناهد السباعي توضح لأول مرة حقيقة خطبتها

خطوبة ناهد السباعي في مهرجان أسوان ما الحكاية؟

ناهد السباعي في جلسة تصوير صيفية بإطلالة إفريقية ملونة مع الفاكهة

صابرين تنفعل في شيخ الحارة أنا مش محجبة ولو كنت عاملة شعري كنت قلعت الحجاب



قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك